Fiets4Daagse De Peel
Contactpersoon: Louis Verheijen
Straat: Molenstraat 62
Postcode: 5768 ed
Plaats: Meijel (Peel en Maas)
Website: http://www.fiets4daagsedepeel.nl...

Accommodatie
zalencentrum D'n Binger
Straat: Alexanderplein 2
Postcode: 5768 BE
Plaats: Meijel
Telefoon: 077 - 4661868

Over ons

Fiets4Daagse De Peel is een groots opgezet fietsevenement met startplaatsen in de provincies Limburg en Noord Brabant. De organisatie is in handen van de 'Stichting Fiets4Daagse De Peel''. Aan deze Fiets4Daagse wordt jaarlijks deelgenomen door zo'n 7-10.000 deelnemers, afkomstig uit heel Nederland. Vier dagen lang kunnen er recreatieve fietstochten gemaakt worden, waarbij gekozen kan worden uit bewegwijzerde routes van 30, 45 of 60 kilometer per dag. De 30 km route is bij uitstek geschikt als gezinstocht. Iedere deelnemer ontvangt bovendien na afloop een herinnerings medaille.

Fiets4Daagse De Peel is door de N.F.T.U. (Nederlandse Toer Fiets Unie) bekroond met 3 sterren.

Startlocaties zijn Meijel, Weert, Stiphout en Deurne.

Sinds 1976 organiseert Fietsvierdaagse De Peel haar jaarlijks evenement. (voor meer over de geschiedenis zie http://www.deurnewiki.nl/wiki/index.php?title=Fietsvierdaagse_De_Peel). Alle fietsroutes zijn steeds met zorg uitgezet en leiden langs allerlei plekken in de Peel, de Maasvallei, de Kempen en zelfs door Belgisch Limburg, afhankelijk van de gekozen startplaats. Dwars door unieke natuurgebieden en Nationaalparken en met allerlei bezienswaardigheden in dorpjes en gehuchten waar het goed toeven is. Alle routes zijn duidelijk beschreven en bewegwijzerd en leiden zo weinig mogelijk langs drukke wegen om het recreatieve karakter te benaderukken. Naast het fietsen zijn er veel nevenactiviteiten georganiseerd. Elke startplaats biedt vele mogelijkheden om te overnachten in hotels, (boerderij)campings, B&Bs, hotels, bungalowparken etc..

Voor alle verdere informatie raadpleeg de website www.fiets4daagsedepeel.nl .

Voor contact mail naar info@fiets4daagsedepeel.nl .